• Wpisów:284
  • Średnio co: 9 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 17:30
  • Licznik odwiedzin:43 629 / 2743 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
GRUDZIEŃ a u mnie burza! Błyska się, grzmi, leje i wieje. Tego jeszcze nie było! a i was jaka pogoda?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Hej !
Szperałam dzisiaj po internecie i znalazłam te cuda ! Zakochałam się w tych butach od pierwszego wejrzenia!

A wam jak się podobają?

http://stylistki.pl/przedmioty/sportowe-buty-na-obcasie-36577/
 

 
Hej !
Mam do was prośbę! Zagłosujecie na moją gazetkę szkolną? Pod spodem wklejam wam instrukcję jak to zrobić!

,,BYCZEK" - NASZA GAZETKA SZKOLNA W KONKURSIE JUNIOR MEDIA.
Po wejściu na stronę www.juniormedia.pl, kliknij na link z prawej strony ,,JUNIOR W DRUKU", na kolejnej stronie masz u góry link ,,JUNIOR GAZETY", po kliknięciu wpisz słowo ,,Byczek" i naciśnij ,,szukaj". Pod wyszukaną gazetką masz białą rączkę z podniesionym kciukiem na niebieskim tle, kliknij na nią, oznacz to, że głosujesz na Byczka i zaznacz, jak go oceniasz.
DO ROBOTY!!! GŁOSUJEMY!!!
(głosować możemy do wtorku)

Z góry dziękuję ja i cała redakcja BYCZKA.
 

 
ŚWIECZNIK. Zrobiony bardzo dawno...
Nie długo na blogu pojawi się wpis o całkiem innej tematyce. Jest to moja druga pasja więc czekajcie na fotki.

ZDJĘCIE ŚWIECZNIKA:

  • awatar Hmmm^^: Pamiętam te kulki! :) Sama w domu mam ich jeszcze pare :D one są po prostu niezniszczalne :D
  • awatar Lo.V.e Me !: Zajebisty ;) zapraszam ...
  • awatar Mufinka26: http://mufinka26.pinger.pl/m/8979780/organizuje-konkurs
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
I jeszcze znalazłam zdjęcie tych babeczek. Niestety po kablu USB ślad zaginął.
Zdjęcie lekko niewyraźne.

 

 
Hej ! Na razie dodaje tylko to co mam zgrane na kompa. RÓŻYCZKA (pierścionek)
Podoba się wam?

 

 
No dobra. Od jutra biorę się ostro do roboty. Będę lepić, lepić i jeszcze raz lepić. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie. A jak znajde kabel to dodam foty.

(zapewniam was że na blogu będą w dalszym ciągu wpisy z modeliną)



POZDRAWIAM
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
  • awatar Kajsonka: Zagłosujesz na moją szkołę w konkursie . plisss. ! Najmocniej dziękuję ! < 3 http://www.tescodlaszkol.pl/f/723 --- > głosujesz ?
  • awatar ` NieeeLeGaLnaa ♥ .: oo taak ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
  • awatar Kajsonka: Uwielbiam ją ! < 333. a tak wgl. Swagger Jagger mi się bardziej podoba ! Czekam na jej więcej piosenek ! < 3 .
  • awatar FOTOgrafia: pierwsza fajna! ;D na drugim teledysku ma fajną fruzurkę:to wycięcie z boku...xD
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
... 200 wpis!

...kwiatki dla was...

 

 
Chciałabym żebyście wiedzieli że od dziś jest to blog nie tylko o modelinie, ale o modzie, kosmetykach, itd.

 

 
Macie ten perfum? Ładnie pachnie?

 

 
Dzisiaj inspiracje fryzur.










I jak wam się podobają?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Krem do rąk i paznokci. Zawiera on ekstrakt z owoców malin. Odżywia skórę i nadaje jej aksamitną miękkość. Zapobiega on nadmiernemu przesuszaniu się dłoni. Nawilża od zewnątrz.

Ten krem pięknie pachnie i ma wiele innych zalet.
Polecam go każdemu. Jego cena to ok. 9zł.




Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Słuchaliście tej piosenki Justina Biebera ?

Ja ją uwielbiam!!